skräppäystä

Veeruliiru blogissaan yllytti kokeilemaan Shimellen luonnosta.

Mä oon ilmeisesti vähän yllytyshullu, koska rupesin illalla kymmenen aikaan skräppäämään. En ehkä olis muuten ruvennut, mutta mun oli suorastaan pakko skräpätä tämä Vein sunnuntai-illan lohdutus.
(kannattaa siis klikata kuvaa että näkee lukea tekstin)

Sivu on poikkeuksellisesti A4.
Se oli mun mielestä parempi ilman roiskeita ja ilman noita kirkkaampia sinisä juttuja, mutta halusin laittaa tähän sivuun ehdottomasti yhden tommosen ”lohduttavan pojan kuvan” (se on toi sininen pieni piirretty ukkeli siis). Ja sitten se tarvitsi muutakin sinistä ja sitten en oikein tienny mitä olisin tehnyt ja päädyin perhosratkaisuun.
Oli ihan kiva luonnos kyllä, vaikka toimiikin ehkä paremmin tommosena 12X12 tuumasena sitten kuitenkin. ”Koristeketju” on leimattu. Ja tähtiä on niinkun elinarskullakin.
ja teksti olis ollu parempi vähän keskemmällä. Ihan kiva tästä tuli kuitenkin, vaikka vähän harmittaa että se oli ensin parempi ja sitten. maalit ei vaan sovi kaikkeen. Nyt mun täytyy hetkeks hellittää niistä maaleista selkeesti.

Mut kiitos Veeruliirulle inspiroinnista!

9 thoughts on “skräppäystä

  1. Hihii! Ihanaa, että oot yllytyshullu! =D
    Mun mielstä roiskeet ja muut ronskit koristeet vain korostaa sivun herkkää aihetta! Ja luonnos toimii musta oikein erinomaisesti myös letterinä / A4:na!

  2. minustakin luonnos toimii hyvin tässä koossa. itseä jopa hamitti, kun olisi ehkä toiminut paremmin minullakin vähän pienempänä.. pitää varmaan käyttää udelleenkin.

    kivannäköistä ja ihananhauska muisto!

  3. Ihana sivu ja tarina! Kyllä on hyvä mielikuvitus ja ratkaisukyky 🙂
    Mä vasta ensikertaa kokeilin roiskeita, ei ollu ihan tarpeeksi ronskeja. Nää on hyviä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s