tässä lepää

Mä en tiedä pitäiskö mun olla huolissani. Kari Tapio on kuulemman haudattu meidän pihan hiekkalaatikolle. Ainakin mikäli neiti Veitä on uskominen.
”tässä lepää.”

Ja Kari Tapio oli kuulemman jotain ainakin 100.
Tänään kirkossa kokouksessa Rilli meni pissalle, hetken päästä kaveri huikkaa penkin päästää ”isi, mul on myös kakkahätä!” Mä nauroin hiljaa partaani, nousin penkistä ja menin pyyhkimään. Veikin kävi ja tällä kertaa kokouskin oli vaan tunnin. Ihme kokouskakkijat. Sori taas vessajuttuja. (Hei ihan kun mä olisin lukenu tän joskus aikasemminkin.)
Äitinä olo on useimmiten melko ihanaa, raskasta, hauskaa, rasittavaa, opettavaista, nöyränä pitävää ja semmosta. Tänäänkin äitienpäivänä. Äidit, teette niin arvokasta työtä! (ja tehdäänkin, vaikkei sitä oo aina itse niin helpo muistaa, joten muistutan.)
Mä olen aina ollut semmonen kevät ihminen (ja syksy- ja kesä- ja talvi-ihminenkin siis oikeastaan kai vuodenaika ihminen). Ei mikään oo niin kiehtovaa kun katsella luonnon heräämistä ja nauttia leppeän lämpimästä ulkosalla.

Inhottavaa kun toiset saa nauttia ja toiset kärsiä. Rilli parka kärsii kovasti allergiasta. Se pilaa jopa vähän omaakin riemua keväästä. Toisella silmät on turvoksissa ja kutittaa, olo on vähän kurja koko ajan ja väsyttääkin tavallista enemmän. Varsinkin jos ottaa lääkettä. Sitä tajuaa, että se mikä on toiselle hyvä ei välttämättä sovikkaan toiselle. No nautittu on silti sen verran ku on voitu. ja kiukuteltu.

Tein tietoisen päätöksen pitää vähän taukoa blogin pitämisessä. Olitte kilttejä kommenteissanne. Ajatella että ihan oikeasti haluatte lukea, mitä minä haluan sanoa! Olen kuulkaas ollut vähän liikuttunutkin ja otettu.
Kiitos ihanaiset! Heti kun päätin, että voin pitää taukoa niin blogin pitäminen tuntuu taas ihan mukavalta. 🙂

Inspiroidu haasteena tällä viikolla on kaunokirjoitus.

Kaunokirjoitus sopi hyvin tähän kuvaan. Ihan tussilla on (taas) kirjoitettu. Aluksi mulla oli vaan kuvan alla muutama kukka. Sivu oli tosi orpo ja meinasin heivata sen, mutta sitten leikkelin vähän lisää kukkia ja siitä tuli ihan kiva. Ryhdiksi kaipasi vähän mustaa ja leikkelin vielä muutamat sydämet. Piti ompelukonekin kaivaa esille ihan vaan tätä varten ja neulakin katkesi kesken kaiken. Ei haittaa.
mä ❤ draama prinsessa.

12 thoughts on “tässä lepää

  1. Ihanan rosoinen prinsessasivu – kuvaa tällaista tilannetta juuri oikein 😉
    Suloinen sivu ja ah, niin tutusta aiheesta

  2. Mainio draamaprinsessa. Huipun kuvan olet ottanut, ja otsikko + käsiala on niin paras tuossa kuvan päällä.

    Olin jotenkin hypännyt edellisen postauksen lopetusspekuloinnin yli… Kiva kuulla, että onkin fiilistä jatkaa! Olen samaa mieltä kuin muutkin kommentoijat – kiva lukea kirjoituksiasi, useammin tai harvemmin sen mukaan kuin tykkäät niitä postailla.

  3. Toi sivu on niiiiiin ihana! Maalisutut ja kukkaset yhdessä näyttävät ihanalle ja sopivat teemaan hauskasti.
    Ja edelliseen postaukseen vielä, että ei kannata ottaa paineita bloggauksesta, kirjoittelee silloin kun sille tuntuu ja pitää vaikka vähän taukoakin, ettei tunnu pakkopullalle. (Tosin mielellään täällä juttuja lukee 🙂 mutta ei paineita 🙂 )

  4. kannattaa sitten odotella jonkinlaista iskelmäkansan invaasiota sinne teidän hiekkalaatikolle 🙂 Hauskaa ja pikkuisen karmivaakin samalla.

    Sivun kukka-sydän kehys on valloittava, hyvä aihe ja tykkään noista huolettoman näköisistä maalitahroista, joita mä en ikinä sais noin hyvännäköisesti vaikka kuinka yrittäisin. Ihana taas tuo tarinointi.

  5. hahahahaaaa!! kari tapio 😀 ja mitä olit niinku lopettamassa vai? älä vaan lopeta, kun nyt mäkin oon blogistunut 😀 ota rennosti ja bloggaat ku jaksat. kiva kuiteskin kun saan muutenkin kuulla ja lukee kuulumisia. pus ja hal!

  6. Suloisestipa Anna asian ilmaisi! Olen samaa mieltä. Ja draamaprinsessa on hellyttävä (vaikka voikin olla rasittava).

    Ollaan naurettu tuolle Kari Tapio -jutulle ihan kipeinä.

  7. Tuo draamaprinsessasivu on ihan ihana. 🙂 Tykkään erityisesti tuosta kehyksestä ja sen väreistä. Ja vähänkö höhöttelin itsekseni tuota Kari Tapio-juttua. 😀 Täytyy todeta, että todella salakähmäisesti ovat kyllä pitäneet uudet hautajaiset teidän pihalla, kun mediakaan ei ole asiasta saanut vihiä.. ;D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s