kesä

Eilen huomasin että kesä on taas tullut. Pääskysiä. Yhtenä päivänä ne vaan ilmestyy taivaanrantaa eikä voi olla varma että oliko ne siinä jo eilen tai toissa päivänä, tietää vaan että siinä ne nyt taas on. Se on vähän sama syksyllä, yhtenä päivänä huomaa ettei niitä oo näkynyt enää vähään aikaan. Mä tykkään pääskysistä, ne tuntuu ihan vanhoilta hyviltä ystäviltä taas talven jälkeen ja sama kun ne lähtee tuntuu vähän tyhjältä ajatella että tässä se nyt oli. kesä.
Mun mielestä on aika hassua miten erilaisia lintuja maan päällä on. Ajattelee nyt esim mustarastasta. Se laulaa ja laulaa ja laulaa, lopettaa yömyöhällä ja alottaa aamuyöstä taas uudestaan. Tai tikka, se koputtaa ja koputtaa, se koputtaa vaikka metallista lyhtypylvästä. Tai pääskynen sitten, mä luulen että pääskyset viettää lähes koko elämänsä ilmassa lentäen. Yhtäkaikki taivaanrannassa ne pääskyset nyt lentää näin mantereellakin (saaristossa näin jo joitakin viikkoja sitten) ja niinku vanha suomalainen sanonta kuluu ”pääskysestä ei päivääkään”.

(kuvassa ei oikein hyvin näy, mutta jos klikkaa suuremmaks siellä pitäis muutama olla…)
mulla on yks ystävä Isa, ihana hyvä nainen joka ottaa kerrassaan upeita valokuvia, on mun mielestä ihan mieletön äiti ja saa mut ajattelemaan asioita eri tavalla.
Isa muisti blogissaan mua sunshine awardilla

Kiitos vielä Isa!
Mä haluan jatkaa tätä palkintoa mun toiselle ystävälle Heinille joka on kuin lämmin viltti ja jota ihailen suunnattomasti. Oot mulle hyvä esimerkki! 🙂

sittte vielä tämän viikon inspiroidu muotoreunalla

(ja muotoreuna on siis tuossa alareunassa kirjanten mukaan leikattu)
meidän tappelupukarit sovussa eväs-/pyöräilyretkellä.

7 thoughts on “kesä

  1. Sun blogin ulkonäkö on muuttunut! En nähnyt pääskysiä kuvassa enkä ole vielä nähnyt livenäkään, mutta mitäpä siitä. Ja sä muuten ansaitset totisesti tuon auringonpaistepalkinnon! Ja sivusta tykkäsin tosi paljon. Tarinointi, kuva ja koristeet iski ihan kaikki.

  2. Suvi mä oon pahoillani, mut mul on joka skräpätyn sivun kohdalla tippa linssissä, kun ne on vaan niin ihania! Olet ihan super taitava. Terveisin herkkis 🙂

  3. Kivasti leikattu alareuna! Ja sinulla on ollut viime aikoina tosi kivasti siirtokuvia sivuissa, se on jäänyt mieleen ❤

    • Kiitti Xing! mä sillon ostin Elliksen hulluilta päiviltä noita siirtokuvia ja muutamia on omasta takaakin. Pitää käyttää pois ennen kun menevät huonoiksi. Ja aion kyllä käyttää jatkossakin 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s