2 sivua

Perjantaina vietettiin rennot 2-vuotis juhlat aikuisten ja lasten kesken.
Viikonlopun viettoon suunnattiin pääkaupunkiseudulle ja juhlittiin sielläkin 🙂
Ommu ja Hemppa houkutteli minutkin mukaan pieneen skräppitapaamiseen lauantai päivällä. Oli mukavaa ja sain yhden sivunkin tehtyä vaikka vauva oli kantoliinassa eikä aikakaan ollut kovin pitkä. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, piti ainakin tällä kertaa paikkansa. (tosin revin taustan irti tänään kun en ollut tyytyväinen, tein toisen taustan mutten ole täysin tyytyväinen sittenkään… ”kaikkien sivujen ei kuitenkaan tarvitse olla mestariteoksia”)

(tarinointi on suoraa lainausta Rillin suusta)

Sitten vielä toinen sivu jonka tein viime viikolla, ihan noin muuten vaan, siitä ilosta että mulla on ihana pieni vauva! (ja mä nautin siitä!)

12 thoughts on “2 sivua

  1. Ihania molemmat, suloisia ja lämpöisiä.. Rilli on niin ihana! 🙂

    Hullua, mutta mie näin viime yönä unta, että leivoin kaksvuotiaan V:n kanssa kakkua.. 😀 Teitä muita ei näkyny missään.. Mun uniin tulee nykyään ihan kaikki tv ohjelmat ja nyt jo näköjään blogitkin. 😀

  2. ihana toi rinsessa sivu. ja niin suloinen tuo toinenkin! ihana journaling tossa toisessa. on ne vauvat vaan niiiiiiin ihania!
    taivaan lahja.

  3. Ihania! 🙂

    Mutta mikä ihme siinä on, että me tunnutaan näkevän aina susta unia?! Nähtiin siis samana yönä Baulan kanssa susta unta (vaikkakin erilaista toki). Outoa?!

  4. Kiitos mukavasta skräppäilyseurasta ja tuo pikkuinen on todellakin niin ihana. Prinsessa-sivusta tuli hieno (mikähän se on että munkin työstä piti repiä eka tausta pois).

  5. Voi miten suloinen sivu ja tarinointi! 🙂 Ja pikkuprinsessalla on muuten syötävän suloinen cupcake paita -voisin ottaa itsellenikin 🙂

  6. voi! mä oon täällä tippa linssissä. no alemmat kohdat on kun mun kynästä, lisäisin siihen vielä sen pienen käden oman sormen ympärillä. 🙂 ihana sivu kaiken kaikkiaan! toi nappi-niitti-rivistö on tosi kiva. tykkään! niin ja tykkään tuosta toisesta kans!

  7. Ihania! Ja tosiaan, oot mun idoli myös tossa kantoliinaskräppäyksessä. Ja voi miten iloinen olen siitä, ett sä nautit vauva-arjesta. Niin sen pitääkin olla.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s