tämän viikon haaste

tämän viikon inspiroidu-haasteessa piti käyttää jotain pehmeää. meinas jäädä tekemättä, kun ei oikein ollu materiaalia ja luinpa vielä yhtä kirjaakin niin intensiivisesti, että oli skräppäyksissä pieni luova tauko.
Harmaata villaa löysin, joka on alunperin tarkoitettu mun seimiasetelman lampaita varten. tein siitä kaksi ’pilvikukkaa’ tähän sivuun.
mä löysin tän ”tie”- runon jostain ja pidin siitä tosi paljon. Kuvaa hyvin tunteita mitä mulla on ollu ja on mun pientä veinaa kohtaan.

tässä vielä runo, jos jostain syystä (ei ainakaan käsialan) ei saa sitä luettua tosta kuvasta. (vaikka klikkaiskin sen auki.)

Kuinka minut sä löysit, oma lapseni pien,
kuinka juuri mun luokseni etsit sä tien?
Maailma tiet ovat haaraiset, risteää polut,
meitä yhdistää aika ja yhdistää solut.
Kuinka outo on aika, tuo päivien juoksu,
kuinka tuttu ja rakas sun ihosi tuoksu!
Sinun tuoksusi viesti on aikojen takaa,
sinun sukusi kuiskaus, hiljainen, vakaa.
Se, kuiskaus on silmies pohjalla palo,
kuin tähtien kirkkaasti vilkkuva valo.
Se kaipaako kauas, missä tähtöset hohtaa,
esiäidit, esi-isätkin unessa kohtaa?
Sinä pieni ja hauras. Miten tiesit sä tulla.
Onko matkastas muistikuvia sulla?
Meiltä aikuisilta on unhossa reitti,
tämän elämän opit sen tieltänsä heitti.
Nuku, lapseni, rauhassa -minä liilaa kai kysyin.
Vauvana itsekin äidille vaiti mä pysyin.
-Lauri Lehtinen

sitten vielä toinen sivu, jonka tein viime viikolla kun Veinukka pien täytti puoli vuotta. kuvat on otettu juhlapäivänä. (kuvat on erilaisia vaikka tosi samanlaisia) 🙂

kuva on vähän huono pahoittelen

5 thoughts on “tämän viikon haaste

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s