siskoja, joulukorttikyhäelmä ja vähän sikainfluenssarokotustakin

inspiroituminen tällä viikolla oli sisaruussuhteista.
Vähän mua harmitti, kun olisin voinut hyödyntää noita viime haasteen kuvia tässä haasteessa.
Päädyinkin siis tekemään sivun mun siskoista.
Jotenkin tää ei oikein oo hyvä, semmonen tosi ’tavanomainen’ ja ehkä teenkin tähän haasteeseen toisen sivun eri näkökulmasta. (jos ehdin ja jaksan)

IMG_NEW

Mä tein ensimmäisen joulukorttiyritelmänkin, mutten lopullista.
IMG_0001_NEW
(jotenkin vähän liian synkkä ollakseen ’jouluiloa!’)

Rilli parka satutti huulensa oltuaan isin kanssa treeneissä, Aika lohduton pikkumies, ei tullu syömisestä eikä vessaan menostakaan illalla mitään. (onneks äitinä jo tiesin tän logiikan ’ettei kakalle voi mennä kun huuli on kipee..’ ei tarvinnu ihmetellä sen enempää.)
Tänään on sadellut lunta! mä tykkään lumesta, mutta voi niitä loputtomia kysymyksiä: ”Äiti, miks sataa lunta?” ”Äiti, miks tulee talvi?” jne.
sitten kun vielä osais antaa tyydyttävät vastaukset…

Sain sikainfluenssarokotuksenkin. Käsi on ollut inhottavan kipeä mutta sekin on hellittämässä. Muita oireita ei mulle tullut.
Kaikenlaiseen kirjotteluun sitä on törmännyt netissä rokotuksen puolesta ja vastaan. On kirjoteltu ettei rokotetta ole tutkittu tarpeeksi, mutta kyllä kaikki rokotteessa olevat aineet on kuitenkin tunnettuja ja yleisesti käytettyjä, sitäpaitsi rokotteista yleensä aina tulee jonkunlaisia oireita.
Mä olen iloinen että sain sen. Ei tarvii surra että jos mä nyt saan sikainfluenssan, niin mitä mahdollista haittaa siitä oli masuasukille tai mulle. Voin olla turvallisella mielellä ainakin sen suhteen.
no se siitä aiheesta.

11 thoughts on “siskoja, joulukorttikyhäelmä ja vähän sikainfluenssarokotustakin

  1. Voi, miten kiva sivu! Tykkään asettelusta kovin. Olette kyllä maailman parhaat siskot. Joulukorttikin on musta onnistunut, sarjatuotantoon vain 🙂

  2. Päivitysilmoitus: Isoveli « Elämän askartelua

  3. ONNEA SHYS, SÄ VOITIT SEN BIND-IT-ALLin!!!! :D:D:D ja ihkulla minikirjalla kyllä sen ansaitsitkin. toivottavasti Birk tykkäsi kovasti lahjastaan!

    • Jeee!!!!!!!!!
      kiitti Lintsi!
      Birk todella osas arvostaa.: ”siis vaikka mä en skräppäyksestä mitään ymmärräkkään, ni tää on aivan sairaan hieno!”

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s