Olen nainen.

Naistenpäivä.

Olen nainen. Minulla on tarkoitus.

Olen äiti.

Olen arvokas. olen vahva. Olen voimakas.

voin luoda elämän. Voin ylläpitää elämää.

voin olla apuna ja tukena.

voin pitää kädestä. Voin kuunnella ja ymmärtää.

Olen esimerkki. Olen opettaja. Olen huolehtivainen.

Voin oppia uutta joka päivä.

image

Olen ystävä. Voin kohottaa toisia. Voin auttaa muita. Voin kuunnella. Voin kehittyä ja kasvaa ihmisenä.

olen täynnä mahdollisuuksia.

olen vaimo. Olen rakastava. Olen hellä. Olen kiltti.

Osaan antaa anteeksi. Osaan lohduttaa.

Olen tasavertainen. Olen kumppani.

Olen uskollinen. Olen rehellinen. Olen kiitollinen.

olen onnellinen.

osaan, pystyn ja vaikutan.

olen tärkeä.

Ja sinä olet.

Kaunis, arvokas, ainutlaatuinen nainen, jonka kaltaista  ei ole toista! Olet hyvä nainen! Olet arvokas juuri sellaisena kuin nyt olet. Et huomenna tai sitten kun. Nyt.

olet samaa heimoa. Olet tärkeä.

 

Olen kiitollinen hyvistä miehistä elämässäni. mua on aina arvostettu, kunnioitettu ja rakastettu naisena.

Olen nainen ja ylpeä siitä. Mutta ilman mun tärkeitä miehiä elämässäni en olisi se nainen, joka nyt olen.

 

 

 

 

 

One thought on “Olen nainen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s