”ääni ratkaisee”

20150324_135649

Olen tänään kuullut olevani ”maailman kamalin äiti”, ”kakkaäiti” sekä ”tyhmä äiti”. Ja vaan sen takia että olen ”ainoa äiti maailmassa” joka pyytää siivoamaan oman huoneen pöydän edes kerran viikossa. Onneks te muut äidit ootte kivoja ettekä pyydä mitään niin ylivoimaista.

Mulla on viime aikoina ollut mielessä seuraava lainaus: ”remember in some cases any choice is the right choice. It just depends on what you make of it” -Chieko Okazaki

kaikkea tulee vastaan, monenlaista päätöstä ja menijää. Loppujen lopuks oma asenne ratkaisee paljon. Ehkä se onkin se millä sitten kuitenkin on eniten merkitystä.

Jos vaan yrittäiskin hymyillä vaikka tekis mieli itkeä.  Tai kun tuntuu, että nyt mennään äärirajoilla ja saa lisää haasteita, yrittäis vaan hymyillä ja sanoa että ”bring it on!”

Mua on ahdistanut hiljattain myös ymmärryksen puute ja sekin, että ollaan niin kärkkäitä aina arvostelemaan toisia(mme) . (Siis varsinkin me äidit ja muutkin.)

Toinenkin hyvä lainaus Chiekolta: ”once we stop looking at our differences as barries, it becomes easier to reach across them to help each other.”

” en ymmärrä miten vanhemmat eivät saa muka lastansa kuriin” tai ” en ymmärrä miten vanhemmat ei oo opettaneet lastansa…”

Mun tekis mieli huutaa että mä ainakin ymmärrän!  Ymmärrän todella. Yritetty on ainakin. Meillä on sanonta ”helppo nakki ku taivaan kakki”.  (hellpo nakki on huijausta. ainakin lapsiperheessä).

Esim uloslähtö. Vaatteet päälle ja menoks.

ahhahah! Salli mun nauraa! 😀  (kesää odotellessa…)

Näettekö kun hymyilen täällä?

(Tälle nyt hymyilen ainakin.)

My_Butt_Fell_Asleep_20140101_My_Butt_Fell_Asleep

mut aivan helmeä on kun oma tytär sanoo vaikka suihkussa että:

” äiti, mä haluaisin kultahampaan!”

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s