joulu lähestyy

Movember on ohi. Hyvästi pusupensselit.

ranskalainen sananlasku sanoo: suudelma ilman viiksiä on kuin ateria ilman juustoa.
(vaik ei mua kyl ihan oikeesti sureta)

Joulukuu alkaa huomenna. Täällä on jo aika innostuneina odotettu joulukalenterin ensimmäisen luukun avaamista. Mun toive on, että voisin itse muistaa joka päivä joulun todellisen merkityksen.

E:stä taitaa tulla kampaaja. Muut ei niin tukanharjauksesta välitäkkään.

Mä oon jo aikoja sitten ottanu varaslähdön torttuihin, pipareihin ja glögiin. Oonkohan tainnut syödä vähän liikaa…

MÄ en tykkää pimeydestä. Saiskohan sitä jouluksi vähän valkeutta? kiltti joulupukki.
Menisin varmaan talviunille jollen niin paljon pitäis joulun ajasta.

5 thoughts on “joulu lähestyy

  1. Heh… vai ei itkettänyt pusupensseleiden lähtö. Mä sanoin jo heti alkutaipaleilla Georgelle että kiitos EI viiksiä- koskaan. Eikä niitä ole vielä ilmestynyt. 🙂

    Ihana masu sulla!! ❤

    Ansku

  2. Täälläkin on jo pipareita ja glögiä maisteltu. Nyt alkoi tekemään ihan mielettömästi mieli joulutorttuja… Ehkä täytyy viikonloppuna tehdä pellillinen. 🙂 Ja hienosti on masuasukki kasvanut sitten viimenäkemän. ❤ Iloista joulunodotusta koko poppoolle. 🙂

  3. ihana massu! mä en oo vielä päässy glögin makuun, pipareita maistelin kyllä eilen. ja joulutortut huutaa mun nimee. 😉 ihanaa joulunodotusta koko perheelle!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s