avautumiset

pssstt.. arvontaan voi osallistua elokuun loppuun saakka.

***

”Äiti, mä haluun oman tämmösen! ostetaan tämä!” -ei osteta. ”OSTETAAN!” kaupparaivarit.
Kysyn, mitä 3-vuotias tyttö tekee omalla Cilit Bang-pesuainepullolla? ei muuten ostettu.

***
”onpas sulla aika pulleat pakarat!” sanoo Rilli ystävättärelleni uimahallissa.

***

”mulla on MAAILMAN rumin tukka!! mun tukka on AINAKIN kymmenen kertaa rumempi kun Saulilla! yhyy ei oo kivaa”
”mä oon MAAILMAN huonoin rakentamaan! mun tekemistä ei tuu koskaan mitään! kukaan ei koskaan kehu mun rakentamia!” nimimerkillä -viisi vuotias ja elämäni on vaikeaa-
”nyt mulla on MAAILMAN hienoin tukka ja Veillä toisiks hienoin”. Onneks meillä on taitava iskä joka leikkaa sitä mitä tilataan. Maailman hienoimpia tukkia.

***

”ÄITI!!! totottototoo” -jaa että mitä? ”TÄTÄ!!!!” ok. selvä.

***

”ota kuva tästä avaruussukkulasta! ota tästä edestä. sitte ota tästä sivusta. sitte ota tästä takaa. sitte ota tästä alta sitte ota tästä toiselta sivulta.” ai miten niin tärkeä sukkula?
OLi kivaa ostaa jotain noin tärkeää ja mukavaa ihan muuten vaan ja että sen sai vielä 50% alennuksella.

***

lisäksi: ihan ihan aikuisten oikeesti päästiin lentämään helikopterilla!!


ja meillä on kaks reipasta kerholaista!

tykkään mun pyörästä ja sillä pyöräilystä ja sitten se menee vielä kovaa. KOvvempaa kuin ykskään mun pyöristä aikasemmin.
niin ja auringonkukat on hienoja! ja ne voi kasvaa korkeammaksi kuin mikään muu kukka, kertoi rilli oppineensa kerhossa.

9 thoughts on “avautumiset

  1. mahtavaa! 😀 ja fjällrävenkin vielä ❤ arvaa ehdinkö soittaan tänäänkään. huomenna avaudutaan yhdessä… pus.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s