sekalaista

Ollaan tehty ystävien kanssa lumiukkoja. Oikea lumiukkoinvaasio.

”äiti saa punaisen mukin koska on niin kaunis!”
Aika ihanaa että on oman tyttärensä mielestä kaunis!

Me ollaan sovittu että kakkajuttuja puhutaan vaan vessassa. Mutta. Mun on pakko kertoa miten paljon mua naurattaa Rillin kakkakäyttäytyminen. Ensisijaisen tärkeä tätä toimitusta tehdessä, on asianmukainen kirja tai lehti. Erään kerran kun Rillillä oli sormessa haava ei vessassa käynnistä tullu mitään. Miksi? Koska haavan päällä täytyi pitää rättiä ja samalla kädellä ei voinut pitää kirjaa sekä rättiä. Ei kakkaa ilman kirjaa. Odoteltiin kunhan sormi oli parantunut. Nykysin välillä- tai oikeastaan aika useinkin-kuulee: ”äiti, mä oon valmis!”-huudon sijaan ”äiti, mä en oo viel valmis, mut lehti putos!” (”voiksä tulla nostaa sen mulle?”)
Jaksaa naurattaa ja huvittaa joka kerta.

Meillä oli tärkeät juhlat. Askartelimme asianmukaiset kortit (vaikka kuvassa oleva toinen kortti onkin itseasiassa eräälle ystävälleni) ja lapset lahjoivat tärkeää henkilöä myöskin hello kitty-sormuksella sekä bakuganilla. Lahjat oli tietenkin itse paketoitu. Esitimme myöskin synttärisankarille kolme nukketeatteriesitysta. Jokainen meistä oli käsikirjoittanut yhden esitykistä.

Marika muisti mua tämmöisellä.

Kiitos Marika! se tuli keskelle vatsatautia ja korvetulehduksia ja lämmitti väsyneen äidin mieltä!!

seitsemän asiaa:

Olen…

1. sottapytty
2. limuhiiri
3.herkkusuu
4.väsynyt
5.onnellinen
6. ruskeasilmäinen
7. pertsa perusäiti

Samaa iloa kaikille hyville blogeille, joita nykyisin en ehdi niin usein seuramaan kun haluaisin.
(kolme vilkasta pitää kiireisenä)

Oon muuten tehnyt aika ruman sivun. Aihe hyvä. Toteutus vähemmän hyvä. Paperitkaan ei tunnu sopivan toisiinsa. Lisäsin tohon vielä turkoosia paperia. ei auttanut, joten ei kuvaa.
Toisaalta kyllä tykään joistain elementeistä, mutta ne on jotenkin väärässä ympäristössä.

11 thoughts on “sekalaista

  1. Kas kun minustakaan leiskassa ei ole mitään vikaa – ja tuo tarinointihan oli ihan pakko ikuistaa! Neiti V on sitten kaunis!

  2. Mäkin tykkään sivusta, toivottavasti itsekin vielä joskus tykkäät! Pinkki ja ruskea sopii oivallisesti toisiinsa, ja naishahmot on tosi hyvät koristeina. Ja hei, nehän pienenee ja suurenee – siis miksi tämä ei ollut Inspiksessä mallisivuna?

  3. Munkin mielestä tuo sivu on oikein mainio 🙂 Meillä on nyt tuollainen eipäs-juupas vaihe, jolloin käänteispsykologiaa pystyy joskus käyttämään, mutta aina se ei toimi.

  4. miten niin ei toimi? vai oliko toikin käänteistä? 😉
    mulla tuli heti mieleen lapsuuden aikainen video Ville Vallattomasta ja lause, joka on jäänyt päähän siitä: ”käänteistä psykologiaa, tepsii aina!” 😀
    toi kuvakin on iha huippu! ja turkoosi piristää mukavasti.

  5. täh, mun ensimmäinen ajatus tosta leiskasta oli ”ihana”! siinähän on kaikki just kohdallaan, söpö kuva, kivat värit ja kivat koristeet! 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s