minä ja minä

Nonni. Se on sitten joulukuu alkanut. Kaikennäköstä on taas väsätty ja häsätty. Lapset oli innostuneita ensimmäisen luukun avauksesta. Oikeastaan niin innostuneita että neiti Vei veti päivän aikana kahdet eri pultit siitä, että sai avata ainoastaan yhden luukun. Muidenkin luukkujen avaus on ollut lähes yhtä jännittävää.
Ollaan haettu kellarista jo seimiasetelma ja Rilli pyysi että jos tänä vuonna voitaisiin vielä askarrella enkeli laulamaan ylistyslaulujaan. Onnistunee.
Muutenkin lilla a blogissaan houkuttelee meitä muita osallistumaan talven ihmemaahan.
Oltiin Itsenäisyyspäivän viikonloppua viettämässä Ommun hoivissa. Lunta satoi ja satoi ja satoi ja satoi. Hetken jo mietin että mitenköhän mahtaa käydä. Päästäänkö ikinä takaisin kotiin. Päästiin ja eilen illalla kotiuduttiin. Tänään on väsy painanut meitä kaikkia.
Viikon inspiroiduhaasteena oli symmetria.


IHmisillä on oikea ja vasen puoli kasvoista hiukan erilaiset. Itselläni ainakin toinen silmä on isompi kuin toinen. Halusin vähän vertailla, että näyttänkö erilaiselta jos yhdistän kaksi samaa puoliskoa yhdeksi naamaksi. Ehkä vähän erilainen, mutta ei mitenkään merkittävästi. Kuvan otto osottautui haasteelliseksi, koska kuva piti ottaa ihan suoraan edestä jotta yhdistäminen onnistuisi.
Mielessä oli selvä ajatus sivusta, mutta mitasuhteet ja atk teki pieniä tepposia enkä saanut sitä ajatusta paperille ihan sellaisena kun olisin halunnut.
Oon ajatellut myös saman nimistä biisiä minä vs. minä.
Sitä haluais olla parempi kun yleensä onnistuu olemaan. Halu itsessään on tietty jo tärkeä ja vie toivottavasti eteenpäin. Tässä taistelee ainakin väsynyt minä ja hyvin levännyt minä. nälkäinen minä ja kylläinen minä.
Tästä saankin hyvän aasinsillan uuteen vuoteen ja vuoden alkuun. Tarkalleen ottaen 8. päivään, jolloin on mahdollisuus skräpätä Helsingissä. Jos et ole vielä ilmoittautunut, niin nyt kannattaa. Suskin blogissa lisäinformaatiota.

3 thoughts on “minä ja minä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s