Heippa taas!

Oltiin viime viikolla pyörähtämässä Tukholmassa fiilistelemässä 7-vuotis hääpäivää (meidät on vihitty Ruotsissa). Oli ihana reissu ja mulla on ihana mies!
Jäi inspiroidu-haastekin kokonaan tekemättä. Mutta ei haittaa, on sitä askarreltu.
Tein viime vuonna Birkille isänpäiväksi kirjasen.
Tein tänä vuonna ”isä update”, eli kysyin Rilliltä samat kysymykset ja kokosin niistä tämän vuoden minikirjan. Kirja on tosiaan mini ja paljon pienempitöinen kuin viime vuonna. Vähän niinkuin menty siitä mistä aita on matalin. 🙂
(Pohjana käytetty eco-kartonkia ja kannessa BG:n paperi. Haaraniitti on Suomalaisesta kirjakaupasta!!!! Muuten oon harjoitellut Lintsin lahjoittaman Photoshopin käyttöä.)




Miten iskä saa sut nauramaan?
P: Se näyttää hassuja ilmeitä tai puhuu hassuja juttuja
Miten ootte samanlaiset? Tai erilaiset?
P: en tiiä. Sillee et mul on eri vaatteet ja isillä on eri vaatteet.
Miks tykkäät isästä?
P: Sen takia että hän on niin hieno ja komea ja mä rakastan häntä.
Onko sulla joskus isää ikävä?
P: Kun hän on poissa jossain kauan.
Missä isä on hyvä?
P: siivoamisessa, pelissä ja kaikissa muissa.
Kuinka vanha isä on?
P: 21
Kuinka pitkä?
P: 100 vuotta pitkä. Mä olisin olkapäillä ni käsi ylettyis kattoon ja pää osuis siihen.
Mistä isi ilostuu?
P: Isi ei yhtään naura, vaikka mä teen hassuja ilmeitä.
Mistä isä tulee surulliseks?
P: Siitä että mä teen jotakin tyhmää hänelle.
Mikä mielikuvitushahmo isä on?
P: Iskä on Tatu (Tatusta ja Patusta)
Mistä tiedät että isä rakastaa sua?
P: Siitä että hän halaa mua.

Viimesellä sivulla on vielä osa Anna Puun biisin sanoista, joita Emmokin oli hiljattain käyttänyt.

Kirkossa tällä hetkellä opetan 5-vuotiaita. Meidän seurakunnan kaikilla lapsilla oli sunnuntaina tunnin mittainen esitys ns. Jumalanpalveluksessa (eli sakramenttikokouksessa) Isänpäivän kunniaksi. Olin etukäteen luvannut luokkani tytöille kissalyllätykset ja prinsessaylätyksen jos esitys menee hienosti.Esitys meni upeasti ja olin värkännyt kissatytöille kaupunki kissat.
Tulostin valmiin kaupungin täältä. (Jos sinulla on lapsia ja tykkäät askartelusta, kannattaa ehdottomasti vierailla kyseisessä blogissa.)
Ukkeleiden tilalle kaupunkiin piirsin muutaman kissan seikkailemaan.

(kissoihin katselin apua kirjasta 365 hauskaa askartelutehtävää)
Prinsessayllätykseen piirsin itse linnan ja sinne seikkailemaan prinssin ja prinsessan.

(Linnaan lisäsin vielä viimeisenkin torinin huippuun asti. Harmittaa ihan ettei tullut valmiista töistä otettua kuvia, mutta minkäs teet. Jos joku haluaa näitä kopioida, niin saa vapaasti.)

Tytöt tykkäsivät.

3 thoughts on “Heippa taas!

  1. Superihana tuo albumi. Se viime vuotinenkin oli aivan mieletön mutta mä kyllä melkein tykkään tästä enemmän 🙂

    Tuo blogi, johon linkkasit on muuten aivan ihana! Mä tein meidän Pullalle pöllömobilen tuolta löydetyllä kaavalla 🙂 Pitäisipä muuten laittaa se blogiin näytille.

    • Kiitti Pikkuhelistin! (mä tykkään myös tästä enemmän)
      Laita Laita! tahtoo nähdä!
      Tsempit muuten rutistukseen! lähenee lähenee…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s