ikävä!

Mulla päättyi nejän vuoden mittainen ajanjakso mun elämässä tänään. Oon saanut olla läheisissä tekemisissä iältään 12-17-vuotiaiden tyttöjen kanssa kirkon tehtävässä. Tytöt on mitä kultaisimpia ja ihaninpia teinejä mitä kuvitella saattaa ja meistä on kerennyt tulemaan hyviä ystäviä.

Tein tytöille kortin ja osallistun sillä samalla myös haasteeseen: sininen ja joku muu väri.

****

Anrinko blogissaan oli kertonut itsestään aakkosin.
Mielestäni hauska idea joten tässäpä oma versioni

minä olen:
Aamu-uninen
Barbapörrö
Charlotte (ranskalainen minä. Tai ainakin oli ala-asteella A-ranksan tunneilla)
Iso D
Erehtyväinen
Fantastinen!
henGissä! (toistaiseksi toistaiseksi)
Hauska (ainakin sillon tällön tai ainakin omasta mielestä)
Ilmavaivainen
Juksattavissa (melko helposti)
Kiltti
Lomalla
Mukana!
Niin Naimisissa
Onnellinen
Perus kotiäiti
Aika ihQ
Rakastunut
Sisko
Tohelo
Unohtelevainen
Väsynyt
eX nuorten naisten johtaja (*huokaus*)
Yritys hyvä 10.
Zizukas
Å-ou. (tai ”hups!”)
Äkkipikainen
bÖö!

6 thoughts on “ikävä!

  1. söpö kortti! ja aakkoset just hyvät, kyllä tunnistan sut niistä! barbapörrö oli hauska :D. ja ilmavaivaisuudesta tuli mieleen eräs sananlasku, jonka sä varmaan muistat paremmin, sillä mä en saa sitä mieleeni millään! no, yksittäisiä sanoja – heri kujamba kwa matako kuliko kujamba kwa mdomo.jotain sinne päin :D.

  2. Mäkin pelkään jo millon mun ”ura” takana. Rupsahdan ja röpsähdän varmaan heti 😉 No, onneks lapset pitää meidät vireinä. Olet tosi ihq eikä aika ihq.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s