lomakuulumisia

Paljon on taas tapahtunut. Serkut Kanadasta on tulleet käymään. Ollaan vietetty aikaa yhdessä ja pelailtu mölkkyä ja vielä kerran pelailtu mölkkyä.
Rilli ja Vei leikki tänään poliisia ja rosvoja isojen serkkujen kanssa. ”nyt nää poliisit menee asemalle ja syö… ja nyt toi rosvo sai 900 vuotta vankeutta kun se heitti kaikkien lapsien lelut mereen.” oli käsiraudat ja kaikki.
MÄ yritin ehdottaa että Vei vois olla ihana prinsessa, mut ei.
”mä oon rosvo!” tai vaihtoehtoisesti ”mä oon sotajoukko ja mä tapan sut!”
Oh well, minkäs sille mahtaa kun on niin hieno isoveli että sitä pitää tehdä kaikki perässä.

Oltiin tänään shoppailemassa Birkin ja birkin Kanadan siskon kanssa. Birk löys mulle ihanat housut ja takin, ja ostikin ne vielä kaiken hyvän päälle! pus ❤ (ja kiits.)
Rilli anto kyllä tylyn tuomionsa takille. "ei se oo yhtään hieno." no miksei? "koska se ei oo pinkki. Pinkki on niiiin niiiiin ihana."

Kävin Tukholmassakin kera hienojen naisten ja ihanien vauvojen. Mutta siitä lisää tuonnenpana.

Me ollaan muuten taas muovailtu. Ritareita, lohikäärmeitä, kyykäärmeitä, noitia, possuja, valkohaamuja ja sen semmosia.

Huomenna askarrellaan avaruuskypärät. Rillillä oli varsin selvät visiot. Pahvilaatikko ja silmille aukko ja nappeja. Laatikot on jo hommattuna ja nappejakin löytyy. Katsotaan minkälaiset kypärät me oikein saadaan aikaiseksi.

Ah ollaan käyty veneilemässäkin muuten.

One thought on “lomakuulumisia

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s