jämät

Tämän viikon inspis on sairastelujen vuoksi jäänyt laittamatta tänne. Tässä se nyt on. Ei mikään maata järisyttävä kokonaisuus, mutta onpahan nyt siinä kuitenkin.

Kissaan on käytetty nollaa ja W. muuten aika lailla b,q,c,g. (d:stä saa p:n niin niitä ei oo käytetty)

Mä loukkasin mun vasemman jalan varpaan päivää ennen leikkaa&liimaa tapahtumaa ja eilen loukkasin mun oikean jalan isovarpaan. Onkohan mulla kohta varpaita enää ollenkaan?
Tuli tänään tutustuttua kaupunginsairaalan röntgenosastoonkin. Hyvä oli palvelu ja nopea.
Köpöttää köpöttää, AUTS!

4 thoughts on “jämät

  1. mun mielestä taas on maatajärisyttävä! Tykkäsin ihan heti kun näin inspisnlogissa. Ihanat sydämet, puut ja kiemurat tehty aakkosista.

    mulla on kokemusta noiden varpaiden telomisesta, toki jo yli 15 vuoden takaa, mutta meni kans molemmista jaloista peräkkäisinä viikona. auh. Tsemppiä!

  2. Voi sentäs! Tsemppiä täältäkin!

    Kissa ja sydämet on suloisia ja sopii niin neiti Vein sivuun! Tykkään tekstistäkin taas kovasti.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s