Leikkaa & Liimaa

Eilen oli sitten kauan odotettu Leikkaa&Liimaa-tapaaminen.
Mulla oli pieni varaslähtö kun jo maanantaina illalla pääsin ”autamaan” pussien teossa ja kurkistelemaan kaikkia ihanuuksia. Mä olin raahannut mukaan myös meidän muun perheen ja Birk oli ihana koska halus että mä pääsen ja otti töistä vapaata sitä varten ja huolehti sen aikaa lapsista.
( mä oon niin onnellinen et oon sun kans naimisissa ❤ you rock my world baby!)

Mä pääsin ja se oli parasta! Sitten parasta oli ihanat sponsorien lahjoittamat kassit, kaunis paikka, hyvä tunnelma, muut ihmiset (erityiskiitos pöytäseura!) ja iki-ihana Becky Higgins perheineen ❤


tässä Becky kera Hempan ja Lintsin. Ihania tyttösiä vai mitä?

Kiitos ihanasta päivästä ❤ (mulla yksinkertasesti on ihan mahtis perhe ja varasisko!)

Osallistuin myös samat materiaalit-haasteeseen sivuani en ihan valmiiksi asti saanut, mutta tässä se nyt sitten on: ensin materiaalit ja sitten sivu.


Huomasin että en ole mikään valmiiden pakettien käyttäjä tyyppi, vaikka luulin toisin. tyytyväinen tai ei, sivu sentän syntyi.

Tämmöstä se oli rennon letkeetä hyvissä puitteissa

Ai jai, kyllä nautin.

19 thoughts on “Leikkaa & Liimaa

  1. kiitos itsellesi! Tästä se tutustuminen lähtee!!! Upea tilaisuus oli kyllä ja nyt mä haluan taas mukaan skräppitapahtumiin… ehkä se on juuri se mun skräppäilypaikka!!! IhaNAA jussia sinulle ja upealle ihanalle perheellesi!

  2. Eilinen oli kyllä ihana. Ja hei, missä vaiheessa tuon sivun teksti muuttui käsin kirjoitetuksi?! 😀 Valokuva, aihe ja teksti ovat tosi kivat

  3. Oli kiva tavata 🙂 Tosi ylpeä pojasta on syytä ollakin! (Saaks olla aavistuksen kade?:) Tuo leiska on hieno kokonaisuus. Ihan erilainen kuin osaisin noista materiaaleista kuvitellakaan. Tykkään kovasti.

    • kiva et tykkäät ja vähän saa olla kade (mut sitte samalla täytyy muistaa että toisinkin päin) ja oli kiva tavat, seuraavan kerran sitten uudelleen.
      Mukavaa Juhannusta koko porukalle 🙂

  4. Hei, tuosta sivustahan tuli tosi kiva! Kannatti siis vähän sotkea ja repiä. Ja kyllähän Rilli onkin hieno poika!

  5. Päivitysilmoitus: Leikkaa&liimaa onnellisesti ohi! « Elämän askartelua

  6. Hieno sivu, niin tärkeä! Ihanaa että pääsit mukaan, ja oli kiva lapsiakin nähdä vilaukselta. Nähdään taas samoissa merkeissä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s