kortti (ja vähän valitusta)

Eräs Ystävä täytti just 50-vuotta. Ihana lämmin ja lempeä nainen, jonka kanssa mulla on ollu ilo toimia erilaisissa tehtävissä.
P*skarteluhaasteen innoittamana syntyi tälläinen kortti.


(Perhoset on Veeruliiru joskus kauan sitten leikannut mulle ja nyt ne sattui silmiin yhtäkkiää kuin tilauksesta.)

Mulla on tunnetusti huono tuuri erilaisten tapahtumien kanssa. Yleensä lapset sairastuu just sillon kun mulla olis joku (skräppäykseen liittyvä) meno/tapaaminen. Ens viikolla on Leikkaa&Liimaa-tapaaminen ja arvaatko sairastuko Rilli viime yönä vatsatautiin? Tässä nyt odotellaan ja katsellaan että sairastuuko muut (tai lähinnä Birk tai minä itse) mutta pistäkääs sormia ja varpaita ristiin sen puolesta että pääsisin!! kiitos kaunis.

10 thoughts on “kortti (ja vähän valitusta)

  1. Söpöhän tuosta kortista tuli! Voi kun olisin tiennyt, niin olisin itsekin muistanut C:aa!

    Kyllä sä tulet vaikka sitten niin, että tuot Asiolle kaikki sairaat!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s