böö!

Olen ollut tosi tosi väsynyt.
Onneksi inspiroidu-haaste haastoi edes sen verran että jaksoin yhden sivun tehdä ja heti tuli vähän parempi olo.
Tällä kertaa piti tehdä kuviopaperi itse.
Lintsi joskus ehdotti että tekisin tästä aiheesta sivun ja se sopi tähän hyvin, koska mulla on ollut jo iät ja ajat Hempalta lainassa söpö pöllö-leimasin.
(se meni Hemppa ikävä kyllä rikki, anteeksi, voit ostaa itselles jonkun korvaavan leimasimen ja mä maksan viulut)
Tarina kertoo yhdestä niistä kommelluksista joita mulle tapahtui kun olin muinoin mäkkärissä töissä.
boo

6 thoughts on “böö!

  1. Pöllöt on ihania! Ja erityisesti tuo, joka on päällimmäisenä. Täähän ei ollut suinkaan ainut sattumus urallasi mäkissä, joten teepä sivuja muistakin, kun jaksat. Olet sä vaan niin hauska!

  2. hee, hyvä! harmi että itse tilanteesta ei ole valokuvaa ;). noi pöllöt on ihania. ja sininen dymonauha!

  3. Heh, mä en edes tajunnut ettei tässä sivussa ole valokuvaa, ennen kuin luin osallistumiskommenttisi inspiroidu-blogissa… ja sitä ennen olin sentään ihastellut sivua, lukenut tekstin tarkkaan ja lukenut myös kommentit – ilmeisen onnistunut sivu siis, kun ei valokuvan puuttumistakaan huomaa 🙂 Tykkäänkin tosi paljon sekä väreistä, pöllöistä että tarinasta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s