hekut=herkut

viimeisin inspiroidu-haaste oli ”rakkaudesta ruokaan”.
Rakastan toki ruokaa mutta inspiraatiota ei kuulunut eikä näkynyt.
Mielessä viikon aikana kuitenkin muovautui idea sivusta. Kyseessä on Rillin lempiruokia. (samalla suoria lainauksia herran itsensä suusta)
img5
ja kuten tarkkasilmäisimmät saattavat huomata puuttuu otsikosta ratkaiseva r-kirjain. (se on muuten kumma ettei puuttuva kirjain koskaan ole ensimmäinen tai viimeinen. ne olis niin paljon helpompi lisätä jälkeenpäin.)
Kyseessä siis ne herkut ei hekut.
Lisäsin r-kirjaimen jälkeenpäin mutten jaksanut skannata sitä enää uudelleen.
Sivusta ei tullut ihan sellainen kun olin mielessäni ajatellut mutta ihan ok. Jotain lisäväriä se kyllä kaipaisi..
ehdotuksia otetaan vastaan.

11 thoughts on “hekut=herkut

  1. kirjotusvirheistä viis – siis aivan supermainio sivunaihe! mun on pakko se varmasti lähiaikoina skräpistää! tykkään väreistä eikä mun mielestä tartte mitään lisäväriä. mikä hulvaton kuva :).

  2. Hieno sivu, tykkään miten olet käsitellyt ton paperin ja kuvan. Sulla on mahtava käsiala tossa journalingissa, upeeta jälkee. Niin ja ihana aihe.

    Tohon kirjaiten puuttumiseen ja väärin kirjoittamiseen: Mä nykyään aina tarkistutan kaikki miehellä, koska näitä sattuu mulle enemmän kuin usein. Mulla se on ehkä sitä, et oon vähän liian innoissani uudesta sivusta ja en malta tarkistaa ja olla tarkkana näissä asioissa. Ehkä mut olisi saatettu diagnosoida ADHD-lapseksi, jos sellaisesta olisi tiedetty silloin kun olin lapsi. Mut niin ei anneta tollaisten pikkuseikkojen häiritä, tärkeintä on kuitenkin et tekee käsillään, koska se on kivaa.

    • Hei ninarsku, en oo itse kirjottanut journalingia. jos mulla oliskin noin upea käsiala niin kirjottaisin varmaan aina käsin.
      Fontti on nimeltään Carla outline ja oon ladannut sen dafont.comista.
      ja kiitti positiivisesta palautteesta 🙂
      (mulla on lievä lukihäirä, tää on tuttua juttua…)

  3. mikä ihana pikku ihminen! hauska idea laittaa nuo muistojen joukkoon kun eipä niitä kaikkia sitten myöhemmin enää muista. munkaan mielestä ei sivu kaipaa lisäyksiä.

  4. Voi kun veikeä lapsi ja leiska 🙂 Mun mielestä erittäin onnistunut just noin. Mä en edes tajunnut, että otsikko on virhe. Jos meidän nuoremman pojan herkuista tekis leiskan, otsikko oli ”henkut”, niin hän sanoi pienenä. Ajattelin siis, että otsikko oli lapsen suusta.

    Vaikka en itsekään sitä ennen uskonut, lasten jutut oikeasti unohtuu koska tuo ”kovalevy” ei vaan riitä kaikkeen kun uutta infoa pukkaa. On ihan mahtavaa katsella tätäkin leiskaa vuosien päästä!

  5. Ja mina luulin, etta se otsikko oli tahallaan tehty! Niin kun Rillin kielella… Eli ei haittaa patkaakaan! Ja piti ihan alkaa laususkelemaan naita ruokalajeja, etta keksisin, mista on kyse. Varsinkin ”smuutiita” mietitytti – ja sitten ilahdutti!

    Mun mielesta ihanan herkullinen sivu! Ihan kuin suklainen herkuttelu parilla makoisalla marjalla koristeltuna. Aah! Ja tykkasin myos tuosta ’kuluneesta’ lookista. Tuli vanhat mummin pellavapyyhkeet mieleen. Taitavasti tehty!

  6. Tää on just niitä juttuja, jotka unohtuu helposti ja tarvitsee tallennusta. Mäkin olin jo unohtanut lehmävamuskat. Toi sinisen ja ruskean yhdistelmä miellyttää silmää myös.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s