äitinä

tämänkertaisessa inspiroidu-haasteessa pääosassa olivat tunteet.
Äitinä mulla on paljon erilaisia tunteita. Suuttumusta, iloa, väsymystä, kiitollisuutta ja paljon muitakin tunteita. Kotiäitinäkin mulla on paljon tunteita. Mä olen aikonut olla mahdollisimman pitkään kotona ja monesti kotiäidin ura on sellainen, jota yhteiskunnassa ei niin paljon arvosteta. Mulle se on ennen kaikkea mahdollisuus olla läsnä ja nauttia tästä ajasta, joka tuntuu kiitävän ohi yhdessä vilauksessa. (siis hei vastahan meidän neiti syntyi ja nyt jo huomenna täyttää 1v)
tässä ’leiskassa’ kuitenkin käyn läpi niitä tunteita, jota sivussa oleva kuva mussa herättää. kuva on viime kesältä.
img
tekstistä tuli pitkä, mutten en osaa kertoa tätä lyhyestikään.

13 thoughts on “äitinä

  1. Kaunis sivu ja niin ihana teksti.
    Huomaan kyllä ajattelevani nyt ennen lapsia juurikin nuin, että minun lapsistani tulee sitä ja tätä. Ehkä se totuus siitä sitten minullekkin joskus valkenee.. 🙂

  2. Voi miten ihana. Me kaikki äitit ajattelemme varmasti samalla lailla. Mutta omasta äitiydestäni huomaan, että rakkaus on kuitenkin tärkeintä. Kauniisti olet saanut ajatuksesi esille ja sommitellut sivusi. Ihana

  3. Tuli melkein itku kun luin tätä, aivan ihana sivu! Haluaisin joskus vielä tavata Rillin ja V:n kun olen kuullut heistä niin paljon tarinoita.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s