flowers in the window

Tämän viikkoinen Inspiroidu-Haaste # 39

LYRIIKOISTA LAINATTUA / Laurana
Esimerkki työ oli mun mielestä upea. Mä muutenkin tykkään Lauranan leiskoista. ne on aina hienoja.
Mä valitsin Travisin laulun flowers in the window. Se on semmonen kappale josta mä tulen aina hyvälle tuulelle ja siinä on symboliikkaakin. Ainakin mulle.
img_0001_new1

(Mulla on hyvä olla. Noin siis yleisesti. Tietysti välillä on vastoinkäymisiä, mutta ei mitään mistä ei selviytyisi tai minkä kanssa ei vois tulla toimeen. Iso Kiitos kuuluu siitä mun parhaalle ystävälle.)
Kuva on seurusteluajoilta. (oltiinpa me nuoria ja kauniita/komeita…) 🙂
Katsotaan minkälaisia kukkia vielä saadaan aikaiseksi yhteisen elämän varrella..
Sivu on tosi yksinkertainen. Mulla oli aivan erilaiset suunnitelmat. Ajattelin tehdä kuviopapereiden silpuista erilaisia kukkasia, mutta eipä ollut oikein tilaa ja en löytänyt sopivasti yhteen sopivia papereitakaan. Ehkä tää on yks niistä töistä, joka olis pitänyt tehdä 12×12 koossa.
no mene ja tiedä. Ihan ok sivu mun mielestä kuitenkin on, (vaikka kalpeneehan se Lauranan työn rinnalla 🙂 ) ja toi valkoinen viiva menee oikeasti koko sivun ympärillä, mutta skannauksessa jää aina noin sentti toisesta reunasta.
Värit on kyllä vähän vinkurallaan. (vaikka niitä parannella yritinkin.)

Jolene ystävällisesti huomautti että otsikosta puuttuu yks kirjain. olis varmaan pitänyt olla flowers for the widow 🙂
ja sitten vielä kommenttiinkin tuli kirjoitusvirhe 🙂
lisäsin sen puuttuvan n-kirjaimen.
img3

13 thoughts on “flowers in the window

  1. Juu minunkin mielestä kaunis sivu tälläisenä, hieno laulu ja iloinen kuva. Pidän tuosta valkoisesta reunasta. Olethan shys muuten huomannut että otsikosta puuttuu yksi kirjain, sanon vaan jos et ole huomannut.

  2. Jolene, kiitos! en tosiaan ollut huomannut. kyllä tää meikäläisen lukihäirä taas on tehnyt tapposet. täytyypä lisätä. 😀

  3. Oi, kiitos kauniista sanoistasi, tässähän ihan punastuu 🙂

    Tämä on hurjan suloinen ja sydäntälämmittävä sivu; ihana tuo teidän kuva ja tosi kauniit sanoitukset. Tykkään ❤

  4. Tykkään sivusta kovasti. Oot taitavasti saanut kaiken mahtumaan sivulle niin, ettei se näytä liian täydeltä kuitenkaan. Ja sun lukihäirä nauratti täälläkin, onneksi korjasit nopeasti 🙂

  5. Tosi kivan pirteä sivu! (ja joo mä huomaan että muutkin on jo käyttäneet samaa sanaa, mutta kun se tuli ensimmäisenä mieleen…)

  6. kiitos! joo on se 12×12. mullon kaikki sen kokosia. en oikein osaa muuta. täytyis ehkä kokeilla joskus.
    ja mä muuten huomasin ton lukihärän vasta nyt! eli jotain häröä siis täälläkin päässä. 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s