mun kassi

inspiroidu haasteena oli skräpätä käsilaukun sisältö.
mulla ei oo käsilaukkua ensinkään mutta rakas kassi löytyy kyllä. vaikkakin sen hihna on just menossa poikki.
mä olen semmonen että mun kassiin kertyy vaikka mitä tarpeetonta sälää. tosi harvoin jaksan siivota mun kassia joten haaste oli kyllä loistava. tuli kassikin siivottua.

eipähän kassista löytynyt yhtä ainutta tuiki tärkeää asiaa (paitsi nyt ehkä tutti, mutta sekin on vaan yksi neljästä) jollei nyt lasketa sitä että kahdelle parittomalle hanskalle löytyi pari!
Oikein vähän hävettää 🙂

kassi1
mä päätin esimerkkitöistä inspiroituneena kuvata sekä listata kassin sisällön.
(nappi vaikeutti skannausta, pahoittelut. toivottavasti tekstistä saat kuitenkin selvän)
Oltiin joulun vietossa vanhempieni luona. siellä mulla oli kaikki tavarat pakattuna reppuun eikä kassia mukana ollenkaan, joten kun haasteen luin (”Mitä käsilaukustasi löytyy juuri tällä hetkellä? Älä kaunistele totuutta, älä siivoa laukkua jouluisista ostoskuiteista tai jouluostoksilla syötyjen ”energiasuklaapatukoiden” papereista. Mitä tahansa laukustasi löytyykin, dokumentoi se tässä haasteessa”), puuttui kassistani muutama juttu jotka muussa tapauksessa sieltä olisi kyllä löytynyt (tärkeitä). lisäsin ne myös tähän sivuun.

Kuvasin ja listasin nämä jo heti kun kotiin tultiin, mutta koko perhe on ollu kovassa flunssassa. ovat saaneet kuvat ja listaukset odottaa aikaa parempaa, joka on ollut tänään. onneksi alkaa pikku hiljaa hellittämään tämä flunssa. Oli tosi kiva tehdä jotain muutakin kun hoitaa sairaita lapsia/miestä ja voida huonosti :).

(Tänään löytyy jo paljon erilaisia asioita mun kassista. oikea Maija Poppanen…)

6 thoughts on “mun kassi

  1. Söpö ja pirtsakka sivu 🙂 Mullakin kertyy kassiin kaikkea mahdollista krääsää, eilenkin huulirasvaa etsiessäni löysin laukun pohjalta vanhan sulakkeen! xD Harmi kun on ollut niin paljon kaikkea hässäkkää etten varmaan mitenkään ehdi osallistua tähän haasteeseen, mutta on kyllä niin hauska aihe että pitää joskus myöhemmin muuten vaan tehdä siitä sivu 🙂

    Ihanaa uutta vuotta!

  2. Hauska ja rehellinen sivu, ja tosi tutun oloinen laukun sisältö. Minultakin saattaa laukusta löytyä esim. kärsineen oloinen mandariini ja ties mitä

  3. Harvinaisen tyhjä taisi laukku olla, ainakin kun mun on pitänyt sieltä käydä jotain sulle hakemassa niin läpivalaisu olisi se tehokkain keino löytää jotain. Ei, me ei olla hankkimassa läpivalaisukonetta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s