toive…

maanantaina oli taas aivan ihana sää, muutama aste pakkasta. oltiin pitkästä aikaa pihalla lasten kanssa. kaikki oli pienen jääkuuran peitossa.
img_1133
oli kyllä kaunista. hirveesti ei voinut hiekkalaatikolla leikkiä kun hiekka oli aivan jäässä. onneksi se ei haitannut.
img_1146
img_1148
Rilli antoi Veille vimpulavampulavauhteja ja mulla meinas jäädä koko ilo huomaamatta kun olin niin keskittynyt luonnon yksityiskohtien kuvaukseen.
img_1145
mulla käy usein niin etten huomaa niitä elämän todellisia aarteita kun olen niin kiireisenä tekemässä muita asioita. kun sitä vaan oppis paremmin nauttimaan tästä hetkestä ja keskittyä nauttimaan tästä pienestä ajasta kun lapset on vielä pieniä.
meillä oli mukava aamupäivä yhdessä. illalla Rillillä tuli ääni tosi nuhaiseksi, yskitti ja nenä alkoi vuotaa. yöllä nousi kuumettakin. Nyt ollaan sitten oltu kotosalla, että oli kyllä ihan kiva että edes silloin maanantaina päästiin ulkosalle.
ollaan sitten yritetty keksiä vähän jotain koti-aktiviteettia. ollaan katottu dvd:tä, askarreltu vähän lisää tonttuja, maalattu vesiväreillä, rakennettu palapeliä, leivottu pipareita ja tiistaina saatiin kuusikin koristeltua.
tai rilli sai. sillä oli selvät sävelet mihin mikäkin laitetaan. sitten kun oltiin saatu kuusi koristeltua hän totesi että nyt sitten otetaan pallot pois ja laitetaan uudestaan. mä totesin että ei. tylsä kun olen. 🙂
img_11721

Kuume on onneks laskenut ja ruoka maistuu paremmin jo. Vei sairastui yöllä ja mä olen valvonut lasten takia ja oman selkäni takia, joka on ollut todella kipeänä.

kun nyt jouluna oltaisiin edes suurin piirtein kunnossa…

img_1104

2 thoughts on “toive…

  1. KIITOS kun kerrot teidan elamasta! pienista ja suurista iloista. askarteluista ja puuhasteluista. nuhastakin. (toivottavasti kuume hellitti kokonaan!) kuvat auttaa hurjasti. nakee miten muksut kasvaa. ja miten ihanan kuusen saitte koristeltua! ja miten hellyttavan herkka seimiasetelma (vitseineen…) kertookaan joulun tarinaa. KIITOS!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s