viikset

tämän viikon inspiroidu blogin haasteena oli käyttää piparkakkureunaa.
mulla ei oo mitään välineitä semmosen reunan tekemiseen ja muutenkin musta tuntui ihan plääh luettuani haasteen. hyvä kun just ja just tiesin mitä se sitten tarkoittaa. kävi kuitenkin hassu juttu. mä inspiroiduin oikein tosissani 🙂
mä rupesin miettimään piparkakkuja ja sitten mulle tuli mieleen nää kaks kuvaa, jotka on otettu armaan siippani edellisen työpaikan pikkujouluista. Siellä edellisessä työpaikassa pikkujoulujen olennaisena osana on viikset sekä teema pukeutuminen.

img_viikset3

piparkakkureunan asiaa ajaa nyt viiksireuna, ei ehkä ihan sama asia mutta toivottavasti se kuitenkin lasketaan.

Viikset on muutenkin kova sana. (uskokaa pois)
Jossain päin intiassa poliisit saa joka kuukausi viiksien hoitorahaa, koska viikset tuo lisää arvovaltaa.
(näin ainakin oli juttu muutamia vuosia sitten iltalehdessä)

ei sitä voi edes ymmärtää minkälaista on olla viiksekäs ennen kun on itse kasvattanut sellaiset (siis tytöt, ei kun odottamaan muutama kymmenen vuotta eteenpäin niin ehkä tämä salaisuus meillekin avautuu)
ei se ainakaan tylsää voi olla. katso vaikka tämä.
mut jos väsytte odottamaan viiksien kasvua niin täältä voi ladata väliaikaiset. 🙂

ehkä nyt ymmärrätte paremmin miks mun piti tehdä viiksi sivu!
kiitos inspiraatiosta Ellis!

9 thoughts on “viikset

  1. ”un repas sans fromage, c’est comme un baiser sans moustache” Tämä on lähes ainut asia mitä on jäänyt mieleen ranskan tunneilta, no onneksi se on täyttä asiaa.

    Nyt tuli sellaista arvostusta aiheesta, että lienee aika taas kasvattaa, mutta saako sitten enemmän viikkorahaa?

  2. aivan huisin heino! ihanaa nähdä jotain muutakin kuin perinteistä piparia, näyttää hauskalta!

    ja vieläkin huvittaa tuo inspiroidu-blogin osallistumislauseesi:) tässä juuri Vuorisen kirjoja luen ja liekö sattumaa vai kuvittelenko sen vain viittaavan siihen suuntaan.. ensin mä olin et ei v***u mut sit mä olinkin et ei stna:)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s