koti

tämän viikon inspiroidu-haaste oli tehdä sivu elottomasta kohteesta.

mun elottomalla asialla on kuitenkin sydän.

Elliksen viime viikon haastetyöstä inspiroituneena mulle tuli heti mieleen että tämän viikon haasteeseen sopii hyvin koti.

mä tykkään meidän kodista ja täällä on hyvä olla.
Tärkeintä kotona on perhe, mutta mä tykkään paljon myös mun tauluista, patsaista, nojatuoleista, sohvasta, keittiönpöydästä, väreistä, verhoista, pöytälampusta, matosta ja kasveista.

img_0861

harmittavaisesti liimasin vinoon enkä oo ollenkaan varma noista punaisista dymoteksteistäkään, mutta olkoon nyt siinä kun ne siihen kerran liimasin..

9 thoughts on “koti

  1. Ihana sivu, yksinkertaisuus käy mun makuun. Tykkään hulluna panoraamakuvasta.. 🙂
    Juustopallerot on oikeasti mun ykkösherkku, mutta en oo niistä koskaan hoksannu ottaa kuvaa.. Ne ei edes oo niin öklöttäviä miehenkään mielestä.. Voi ei, arvaappa pitäiskö huomenna mennä ostaan edes pienen pieni minipussi niitä.. 😛

  2. Kivan yksinkertainen sivu, kuvan muoto ja tunnelma ovat tosi ihania 🙂 Ja olen niin hirmu utelias, että on aina mielenkiintoista päästä vähän kurkistamaan toisten koteihin 😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s