haastetta kerrakseen

tämän viikon inspiroidu-haaste oli haasteellinen. Piti tehdä sivu arjen haasteista/haasteesta ja kuvata siihen liittyvää symboliikkaa.
Oli kyllä haasteetta kerrakseen ja mun tulkinta kyllä menee ehkä siinä rajoissa.

Haasteellisinta mun arjessa olen minä itse ja se kuinka voittaisin itseni. Mä olen kyllä aika kiva mutta liian terävä ja särmikäs. hiertävä hiekanjyvä.
Mulla on kaks mitä suloisinta lasta, mutta en ole läheskään sellainen äiti kun joskus (tulevaisuudessa) haluaisin olla.
Hermostun liikaa, huudan liikaa, suutun liikaa, laiskottaa liikaa, tuskailen, leimahtelen ja vielä paljon muutakin.
Välillä mulla on niin paha mieli kun en oo saanut minusta itsestäni oikein otetta.
Mutta koska se nyt on mun arkea, en jaksa velloa masennuksessa vaan odotan (jo) toiveikkaana sitä päivää, kun huomaan että elämä on sittenkin tehnyt tehtäväänsä salaa ja huomaamatta. musta tuleekin ihanan sileä ja mukava pidellä. kaunis.
sitä odotellessa…

img_helmi_00011

–vaikkei ehkä hyvin näkyis niin helmet ja simpukan olen maalannut akryyliväreillä (ja vähän sitä roiskinutkin sekaan). kuviopaperista en tiedä kenen on, kun olen sen saanut. taustapahvina on bazzillin kartonki (mutta sekään ei oikeestaan kuvassa näy, sitä on oikeesti myöskin reunoilla näkyvissä)
ja kirjaimet oli semmonen kun toga scrabooking—

10 thoughts on “haastetta kerrakseen

  1. hienoa pohdintaa, tuttua juttua myös mulle. aika ja arki meitä hioo paremmiksi äideiksi ja vaimoiksi. tiiätkö mitä, oot mulle helmiystävä jo nyt!

  2. Hauska idea ja toteutus!

    Tosin luulen että meillä ärhäköillä äideillä on liian korkea itsekritiikki ja oikeasti ollaan helmiä jo nyt… 😉

  3. Hieno toteus haasteeseen! ja kyllähän se niin on että ne hyvät ja huonot puolet tekee ihmisestä niin ainutlaatusen ku se just on!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s