vuodenajat

mä olen niin ikionnellinen mun uudesta kamerasta ja tästä ihanasta syksystä, joka alkaa pikkuhiljaa olla mennyttä. Mä olen innoissani siitä, että kohta tulee talvi ja toivon että tänä vuonna saataisiin vähän luntakin. Mä luotan siihen, että kaiken tän pimeyden ja värittömyyden jälkeen saadaan taas värejä ja ensi kesää on ihana ajatella jos sattuu vähän masentamaan.
siitä inspiraatio tämän viikon inspiroidu-haasteeseen. kiitos.

mä koitin tässä vähän myöskin niittejä pikkuhelistimen tyyliin. toimii 🙂 (ainakin mun mielestä)
muutenkin tuli aika kiva mun mielestä ja kirjaimissakin on käytetty g:tä, q:ta, c:tä ja f:ää.
(kuva on ikävä kyllä vähän huono.)

on kiva asua Suomessa vakkei aina siltä tunnukaan. varsinkin niinä hetkinä kun yritetään päästä ulos ja päälle pitää pukea aluskerrastoa, haalaria, ja vielä kurahousujakin siihen päälle.(se on muuten kumma miten pukeminen on aina niin harmittavaista, ainakin meidän lasten mielestä ja ulkona kuitenkin on aina tosi hauskaa.)

kulunut viikko on ollu just niin kamala ja ihana kun kotiäidin viikko voi olla. kauheita tappeluita ja uhmakohtauksia, sekä rakkautta, hellyyttä ja naurua.

muutamia poimintoja: ’äiti tuolla on autossa on possu’ -oikeesti valkoinen iso villakoira. ’äiti, Pietu syö sokelii’, oli hakenu jakkaran, kiivennyt pöydälle ja yläkaappiin jossa meillä on sokeriastia. sieltä nautiskellen söi lusikalla.
’tule leikkimään! kuuleksä mitä mä sanon sulle?’ (ikinä en oo itse käyttäny kyseistä lausetta…)

tällä kertaa viikonlopun skräppäys saldo oli vain tää haastesivu. Eilen oli pitkästä aikaa muutama ystävä kylässä. Oli mukavaa, mutta skräppäämisen sijaan pelattiinkin lautapeliä. 🙂
saa nähdä millon seuraavan kerran on taas aikaa, energiaa ja lapset nukkuu. ideoita on onneks kyllä. niistä ensimmäisenä ehkä se sivu -tai aukeama siitä varmaan tulee- niistä meidän perheen tennareista.

11 thoughts on “vuodenajat

  1. Voi, kyllä Pietu on mainio! Ja kivaa, kun olit ottanut kaikki vuodenajat mukaan. Sivu on kaunis. Ja teksti niin sua!

  2. ihana sivu :). kiva kun kaikki vuodenajat on mukana! ma tykkaan kaikista vuodenajoista – olisi kamala asua maassa missa olisi ympari vuoden vaan samaa! tykkaan noista sun teksteista myos tosi paljon. ehka saan lainata ideaa…?

  3. Kaunis sivu! Mun olisi pitänyt ensin vierailla sun sivulla ennen omien sivujen tekemistä. Olisin mäkin päässyt yhdellä sivulla neljän sivjaan…
    Tuttuja asioita näytit kirjoittaneen 🙂

  4. kiitos paljon kaikille kommenteista.
    kuvista syksy, on otettu pihalta muutama viikko sitten. kevään valkovuokot onkin jo sitten kolmen vuoden takaa 🙂 (turun ruissalosta). niistä on lähetetty virtuaalikukkakimput muinoin äidille… kesä kuva on niin ikään muutama vuosi sitten otettu anopin kukkapenkistä.
    Talvi kuva taas on otettu meidän kerrostalon pihalta, just muutama päivä ennen kun synnytin meidän ensimmäisen lapsen.
    jokaiseen kuvaan liittyykin siis paljon myös muistoja, joten tuli hyvä mieli kun tykkäsitte. ja kommentoitte. 🙂

  5. Hieno sivu, kuvat oli todella kauniita ja niiden värit sopi hyvin toisiinsa. Valkovuokot…oi, sinne ei oo enää niin pitkä aika mutta toivottavasti saadaan nauttia lumesta ensin!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s