sunnuntai skräppäystä

ensin tämän viikon inspiroidu-haasteeseen. otsikko pystysuunnassa.

mulla on ollu lähiaikoina kaikenlaisia skräppäysaihe
ideoita päässä. Yks mun kaikista ideoista oli tehdä Rillille ja suosikki serkulle oma sivunsa. Rilli ja Saukki on hyvät ystävykset ja heillä on vajaa vuosi ikäeroa. nyt yhdessä leikkiminenkin alkaa jo sujua (ennen se oli ennemminkin vieri vieressä leikkimistä) ja viime torstaina vierähtikin 5 tuntia kyläillessä 🙂

en oikein tiedä mitä ajattelisin tästä. en oo oikein varma noista mun ’maalauksista’.
kovaa kannustusta sain silti kotirintamalta, joten en sitten laittanu uusiksi. (vaikka mieli ensin tekikin)

xing blogissaan puhui lähipiirin suhtautumisesta skräppäykseen. Mulla on kyllä sen suhteen asiat melkoisen hyvin. Kotijoukot on tosi kannustavia. Birgerin mielestä on kivaa kun mulla on joku harrastus.
eilen kun skräppäsin se ehdotti mulle tämmöstä layoutia.

ja tämä on siis haaste sivu numero 2.

kotirintamasta vielä, rilli on tietysti myös innokas sivujen tutkija. Puhumattakan hempasta ja ommusta. ne mut sai alunperinkin innostumaan, vaikkei se ihan heti tapahtunutkaan. olis kiva skräpätä useamminkin yhdessä…

mä sain muuten uuden upean kamerankin. Canon powershot G9
ja on muuten hyvä. vaati kyllä vielä harjoitusta.
nyt ei voi syyttää kun itseänsä jo kuvat ei onnistu. kameraa on turha syyttää.

Lapset on taas vaihteeks kipeinä, eilen ei siis ollut muuta kun aikaa olla kotona. Skräppäsin oikein urakalla ja siinä samalla tein ruokaa, leivoin kakun, muovailin ja niistin neniä.
kolme sivua syntyi (je se on urakalla). tämän kolmannen sivun idea lähti nimenomaan kuvista ja siitä puuttuu kokonaan teksti. voiko semmonen sivu mulla toimia, kun parasta antia on mulla yleensä se teksti (niin kun on tullut sanottua. saa muuten olla eri mieltäkin, enkä suutu). mut mä tykkään tästä itse eniten näistä kolmesta 🙂

on kiva kun voi yllättää oman itsensäkin.

(tarvikkeista en taas tiedä muuta kun että kartongit ovat bazzillin)

6 thoughts on “sunnuntai skräppäystä

  1. Hienoja taas kaikki, erityisesti tykkään tästä viimeisestä puhelinsivusta. Onnittelut myös uudesta kamerasta!

  2. hei uusi kamera – onnea! siis voiko pikkutytto olla jo noin iso ja istuukin viela?!?! uusi sivupohja sinulla myos :). kivoja sivuja oot taas tehnyt!

  3. Tykkään tosi paljon tuosta viimeisestä, koska V on kerrassaan hurmaava noissa kuvissa ja se puhelinluettelon tekstikin toimii loistavasti, mutta kaikki sivut on onnistuneita. Maalauskin!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s