haaste

tämän viikon inspiroidu haasteena oli käyttää yksiväristä taustaa ja pitää työ simppelinä.
Ei meinannut aluks syntyä kerrassaan mitään. tiedä sitten että mistä johtuu, ehkä mua vaan laiskottaa ja väsyttää.
Tämä mun mielestä tosi osuva kuva, on otettu viime sunnuntaina ja koska mulla ei oo mitään kuvaa sen kanssa skräpättäväks, se sopi aika hyvin tähän haasteeseen.
Aloitteleva skräppääjä kun olen, olen tähän mennessä aina skräpistellyt layoutteja sivuihini, tämä on nyt sitten ensimmäinen, joka syntyi ilman mitään mallia.
ihan kiva mun mielestä, vaikkei ehkä mikään upea olekaan.
Kauheasti kaipaisin jotain koristeita lisää(kukkia, kehystarroja jne.), mutta vaihtoehtoja on niin paljon etten tiedä yhtään mitä kannattais hankkia. ehkä Hemppa voisit auttaa mua ja antaa hyviä vinkkejä. mä luotan sun makuun 🙂

tässä on käytetty tiimarista ostettuja koristeita. kartongit on bazzillin ja kirjaimet on American Craftin.

nyt en jaksanu muuta tehdä. väsyttää niin sairaasti. Meillä juniori oksensi yöllä ja toisen kerran aamulla. samanaikaisesti yritän yövierottaa toista. On ihanaa olla äiti, mutta joskus tosi rankkaa. *huokaus*

10 thoughts on “haaste

  1. Aiheutti oikein hyvät naurut – sekä tekstit että kuva. Aivan mainio – eikä kaipaa mitään lisää. Minäkin tykkään tuosta valkoisesta tekstistä!

  2. Hauska sivu. Pääsikö poika pitkällekin noilla koroilla? 😉 Kuvasta tuli mieleen naisten yleinen huolestunut kysymys ”Näyttääks mun peppu isolta näissä?” No pojalla ei ainakaan siitä ole huoli…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s